En dat was weer een week! - Reisverslag uit Fleetwood, Verenigd Koninkrijk van Jildou Veldman - WaarBenJij.nu En dat was weer een week! - Reisverslag uit Fleetwood, Verenigd Koninkrijk van Jildou Veldman - WaarBenJij.nu

En dat was weer een week!

Blijf op de hoogte en volg Jildou

30 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Fleetwood

En wat ging deze week weer belachelijk snel.
Maandag en dinsdag was er non stop regen, niets kunnen doen behalve school. Op woensdag hadden we na school een welcomesparty voor de internationale studenten. Alle studenten hadden iets eetbaars van hun eigen land meegenomen. Ik had brood met chocoladehagelslag gemaakt. Lekker.
Het was heel gezellig en er waren ook een paar Engelsen komen opdagen. Erg aardig en geïnteresseerd waren ze.
Op donderdag had ik maar twee uur les, maar ik wachtte daarna op Rea want zij moest nog iets in Blackpool halen. Daarna gingen we naar huis. 's Avonds gingen we naar Wetherspoons (een pub) om daar curry night te beleven. Ik had de minst pittige curry, en nog stond mijn mond in brand. Lekker hoor, jaaa!
En toen was het alweer vrijdag! Het originele plan was om naar Blackpool te gaan in de avond, maar omdat het vuurwerk gecanceld was, uiteindelijk bij Fabienne gechilld en een filmpje gekeken.
Gisteren gingen we naar Manchester. Je kon kiezen tussen town centre en Trafford Centre (groooot winkelcentrum) en samen met Noortje en Helene koos k voor Trafford Centre. We hebben rondgestruind, foto's gemaakt, ijs gegeten en Helene heeft heel veel gewinkeld! Noortje en ik niet, want we zijn gierige Nederlanders. Enfin, heerlijk dagje gehad en 's avonds met de bus terug, (wat heel leuk was want Noortje en ik waren de enige personen die energie hadden. Wij verblijdden de rest van de bus met onze prachtige zangstemmen) daarna naar Helene om xFactor te kijken onder het genot van hotdogs, burgers en ijs!
Nu is het alweer zondag en morgen start weer een nieuwe week.
kusjes

  • 30 September 2012 - 14:09

    Demy:

    Heemeid!
    Goed om te horen dat de weken snel gaan :) betekent het toch dat je het leuk hebt!
    Leuk om je zo te kunnen volgen :)
    Veel plezier nog he!
    Liefs xxx

  • 03 Oktober 2012 - 19:54

    Nienke:

    Helleeuuu darling,

    Even een vraagje he. Word je niet dik van al dat eten?
    Het klinkt allemaal super leuk. Zag ook die foto's van
    het vuurwerk. Er wordt daar gelukkig mmeer georganiseerd dan
    hier in het gezellige Haaksbergen.;p
    Have fun!

    xoxo

  • 03 Oktober 2012 - 19:56

    Jildou Veldman:

    Heee Nienke,

    Ja hahahah maar het eten is zo lekker en omg ik kan het gewoon niet weerstaan :(

    xxxxx

  • 03 Oktober 2012 - 19:56

    Jildou Veldman:

    Heee Nienke,

    Ja hahahah maar het eten is zo lekker en omg ik kan het gewoon niet weerstaan :(

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Fleetwood

Jildou

Ik ga een jaar naar school in Blackpool en zal in Fleetwood wonen. Op deze pagina zal ik jullie op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 9335

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 30 November -0001

Flight to Fleetwood

Landen bezocht: