Eerste schoolweek - Reisverslag uit Fleetwood, Verenigd Koninkrijk van Jildou Veldman - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek - Reisverslag uit Fleetwood, Verenigd Koninkrijk van Jildou Veldman - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek

Blijf op de hoogte en volg Jildou

09 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Fleetwood

Hey,
School begon op dinsdag. Ik had er zoveel zin in, maar het viel me een beetje tegen. De vakken waren natuurlijk zwaar, en zoals ik in mijn vorige bericht zei, Drama was niet wat ik verwacht had. Gelukkig heb ik dat voor History in kunnen wisselen en dat vond ik direct een stuk interessanter! Wel moeilijker dan in Nederland maar hey, had ik anders verwacht? Nu heb ik in ieder geval de vakken die me passen en die ik interessant vind!
Morgen heb ik voetbal trials en ik hoop dat ik in het team kom! En dan maar hopen dat het niet te veel tijd in gaat nemen en dat het team leuk is. Moet ik dus op me af laten komen. Vind het heel lastig om de controle uit handen te geven!
Dat ik ook nog eens best wel homesick ben helpt niet echt. Van meerdere mensen heb ik gehoord dat het ook nog wel 2 maanden kan duren voordat ik mijn plekje op school vind, me niet meer zo alleen en verloren voel en hier ben ingeburgerd. Tandjes op elkaar dus en doorzetten! Het beste ervan te maken.

Vrijdag avond zijn we Blackpool ingegaan met wat mensen van de internationale groep, was heel gezellig! Vuurwerk bekeken en het was zeker mooi. De terugreis ging wat lastiger, want de eerste tram die we wouden nemen zat vol, de tweede gooide ons er halverwege uit en de derde had een kotsende jongen erin, waardoor we nog meer vertraging opliepen. Laat terug dus, direct m'n bed ingedoken.
Zaterdag ochtend heb ik hardgelopen en wat schoolspullen gekocht. 's Middags kwamen Helena, Enzo, Paulina en Noortje, en die zijn de hele dag gebleven en hebben hier XFactor gekeken. Ik probeer mezelf dus lekker bezig te houden!
Vandaag hadden we een feestje bij onze begeleiders, hebben daar wat gegeten en hebben nog wat dingen uitgelegd gekregen.
Nu ben ik wel klaar met schrijven, wou gewoon even updaten.

Kusjes!
xxxxxx

  • 10 September 2012 - 20:26

    Dad:

    Met zo'n vakkenpakket (Psychologie, Media Studies, Geschiedenis en Engelse taal) kan 't niet lang duren voor je je eerste bestseller publiceert!! Maar doe rustig aan, neem eerst maar lekker de tijd om te settelen daar in Lancashire (ik heb het nu trouwens toch effies te druk om een boek te lezen, haha).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Fleetwood

Jildou

Ik ga een jaar naar school in Blackpool en zal in Fleetwood wonen. Op deze pagina zal ik jullie op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 9330

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 30 November -0001

Flight to Fleetwood

Landen bezocht: